Ydelser

Ydelser

Her er nogen af de ydelser vi leverer

Ydelser

Daglig drift af BBR

Herunder: Indberetning af sager, alm. BBR-rettelser samt daglige BBR-opgaver.

(f.eks. ved sygdom/barsel/arbejdspukler/manglende ressourcer)

 

Indberetning af byggesager

Indberetning af sager efter papirsager, byggesagsstyringssystem o.a.

Måske der er opstået en pukkel eller et efterslæb?

Alle oplysninger vedr. en byggesag skal være indberettet i BBR senest 10 hverdage efter modtagelsen, byggetilladelsen, påbegyndelsen og afslutningen.

 

Afslutning af byggesager

Der er IKKE økonomi i verserende byggesager. Men der er økonomi i, at afslutte sagerne hurtigst muligt.

Vi kan f.eks. gennemgå alle sager der har fået tilladelse for mindst et år siden og afslutte dem der ER taget i brug jf. oplysninger fra CPR-registeret, luftfoto, hjemmesider m.m.

 

Gennemgang af CPR/BBR listen

Listen viser personer der er tilmeldt en adresse i CPR som ikke findes som bolig i BBR. Kommunen mister penge!

Vi kan gennemgå listen og beskrive hvad og hvor der skal tilrettes/lovliggøres.

 

Analyse af BBR-data

Vi kan tilbyde forskellige analyser af BBR-data, der kan hjælpe kommunen til en bedre datakvalitet og retfærdig andel af udligningsordningen. Lad os sammen finde ud hvad der er Jeres behov!

 

Undervisning

Har I fået nye medarbejdere?

Vi kan sammensætte en ”pakke” med undervisning, sidemandsoplæring og supportstøtte.

 

BBR-kursus for byggesagsbehandlere.

Det er vigtigt, at sagsbehandlerne får en fælles forståelse af BBR – og ikke mindst vigtigheden af BBR.

 

Faglig support og spørgsmål til lovgivning

Vi kan tilbyde et klippekort alt efter Jeres behov og ønsker. Det kan handle om telefonsupport og/eller mailsupport.